На этой странице используются cookies. Для продолжения просмотра страницы дайте согласие на использование cookies. Подробнее СОГЛАШАЮСЬ
KOOSTÖÖLAHENDUSED
 
Chilli Elamuste Kaubamaja
 
Chilli eesmärk on olla iga oma kliendi elu keskpunktiks, pakkudes talle huvitavaid vaba aja veetmise võimalusi ja sisustada tema elu kvaliteetsete elamustega. Soovime pakkuda uusi huvitavaid restoranikogemusi, viia teda kohtadesse kuhu ta kunagi veel pole jõudnud minna, anda panus romantika tekkeks romantilisel puhkusel ning hoolitseda ka tema vaimse ja füüsilise heaolu, hubase kodutunde ning korras sõiduki eest. Ahjaa, soovime anda talle ka ideid oma lähedastele kingituste tegemiseks.
 
Chilli Elamuste Kaubamaja on teenusepakkujale nii turundus- ja teenindusagentuur, tulemuspõhine reklaamivõrgustik, ettemaksete Gateway kui ka täisautomaatne tagasisidesüsteem.
 
Turundus- ja teenindusagentuur
Meie suure kogemustepagasiga turundusvõlurid nõustavad Teie ettevõtet reklaamkampaania ülesehitamisel ning annavad nõu, kuidas esmakülastajast teha korduvklient ning sealt edasi korduvkliendist ehitada püsiklient. Suurima ja kogenuima teenuste müügikeskkonnana Eestis oleme oma ülesannete kõrgusel kaasa rääkima ning nõu andma püsiklientuuri ja müügikäibe suurendamisele kõigis teenindusvaldkondades.
 
Tulemuspõhine reklaamivõrgustik
Chilli selja taga on väga palju kliente. Võib öelda, et Chilli kliendibaas on Eesti internetimaastikul üks unikaalsemaid ja suuremaid (iga viies ostujõuline klient Eestis on Chilli klient). Sotsiaalmeedias jälgib meid u. 50 000 inimest. Igapäevaselt saadame uudiskirja u. 120 000 inimesele. Chilli veebilehel käib igapäevaselt uudistamas uusi häid pakkumisi keskmiselt 15 000 või rohkem unikaalset inimest.
 
Chilli oma kliendibaasile lisaks reklaamib Chilli oma partnerite pakkumisi pidevalt uuenevas bännervõrgustikus (Delfi.ee, Postimees.ee, Õhtuleht.ee, Kava.ee, Ilm.ee jt. internetiportaalid). Hooajast sõltuvalt reklaamime häid pakkumisi ka offline-kanalites nagu Kanal2, TV3, TV6, FOX, FOX Life, Sky Plus, Star FM, Uuno Raadio, Eesti Päevalehe paberväljaande esikaas, keskuste- ja väliekraanid jt. väljundid.
 
Ettemaksete Gateway
Chilli teenuse teeb unikaalseks mitte ainult laia kõlapinna pakkumine, vaid ka unikaalne tasumudel. Chilli arvestab oma protsentuaalset teenustasu (20% soodushinnast) üksnes siis, kui klient on piltlikult öeldes käekõrval tuppa toodud ja ka teenuse eest ettemakse ära teinud. Klientide ettemaksed kogume kokku, hoiustame turvaliselt LHV deposiitkontol ning maksame teenusepakkujatele automaatselt välja 1 kord nädalas eelmisel nädalal teenindatud klientide eest. Seal juures hoolitseme ka põhjaliku aruandluse eest, et Teie raamatupidajad saaksid kõik koostöönüansid õigesti raamatupidamuslikult kajastatud.
 
Täisautomaatne tagasisidesüsteem
Kas Teil on aimu, mida viimati käinud kliendid arvasid uuest menüüst, lisateenusest, värskest teenindajast või mõnest muust nüansist, mida Te igapäevaselt ei saa pidevalt jälgida ega kontrollida? Chilli saadab tarbijale peale teenuse tarbimist e-maili, kus küsib kliendilt näiteks, kas ta soovitaks kohta oma sõbrale, kas ta oli uus klient või varasem püsiklient ning annab võimaluse kliendil anda hinnang koos kommentaariga. Chilli seob kliendi tagasiside tema ostuandmetega ning lisab tagasisidele juurde seeläbi ka kliendi soo ja vanuse.
 
Kõik tagasisided tekivad Chilli Partnerkeskkonda anonüümselt teenusepakkujale analüüsimiseks ning viimasel on seeläbi võimalik Chilli Partnerkeskkonna siseselt kliendiga kontakti astuda, et teda tänada heade sõnade eest, personaalse eripakkumise läbi tagasi kutsuda või lahendada mõni teenindusapsakas. Paljud meie partnerid on üllatunud, mida kliendid tähele panevad. Tagasisidesüsteem aitab Chilli partneritel täiustada oma teenust, olla tulevikus neile rohkem meele järele ning seeläbi kasvatada oma ettevõtet ka peale Chilli kampaaniat.
×